رستوران نجات بالیک آنتالیا


رستوران نجات بالیک آنتالیا

یکی از قیمت تور آنتالیا رستوران های لوکس آنتالیا که غذاهای مدیترانه ای، ترکی و انواع استیک برای مسافرین تور آنتالیا سرو می کنند، رستوران نجات تور آنتالیا دی 96 بالیک می باشد. محیط این رستوران کلاسیک و مدرن می تور آنتالیا نوروز 97 باشد که مناسب برایتور آنتالیا بهمن 96  جلسات، تور آنتالیا فروردین 97 ملاقات های دو نفره و همچنین مسافرین عزیز و خانواده ی خود است. 

از لحاظ هزینه غذاها این رستورانتور آنتالیا تعطیلات فروردین 97  در حد متوسط قرار دارد اما غذاهای با کیفیت و خوبی را ارائه می دهد.تور آنتالیا بهار 97

آدرس: آنتالیا، مورادپاشا، رستوران نجات بالیکتور آنتالیا زمستان 96

 

 

رستوران نجات بالیک

 

رستوران نجات بالیک

 

رستوران آرما آنتالیا


رستوران آرما آنتالیا

رستوران آرما تور آنتالیا اسفند 96 یکی از بهترین رستورانتور آنتالیا بهمن 96  های آنتالیا می باشد تور آنتالیا نوروز 97 که دارای ساختمانی قدیمی است تور آنتالیا زمستان 96 که در قرن نوزدهم ساخته شده است. این رستوران در کنار دریای مدیترانه واقع شده است که چشم اندازی زیبا و پانوراما از شهر آنتالیا می دهد.

این رستوزان انواع غذاهای تور لحظه آخری آنتالیا اصیل ترکی و بین المللی تور آنتالیا بهار 97 را سرو می کند و دارای کیفیتی عالی است.تور آنتالیا دی 96 فضای این رستوران دارای فضایی آرام و کلاسیک است که مناسب خانواده های عزیز تور آنتالیا می باشد.

 

 

 رستوران آرما آنتالیا

 

رستوران آرما آنتالیا

 

رستوران استیک هوس آنتالیا

رستوران استیک هوس آنتالیا

یکی از رستوران تور آنتالیا زمستان 96 های مجلل و با کیفیت آنتالیا رستوران تور آنتالیا بهمن 96 استیک هوس است که غذاهای تور آنتالیا نوروز 97 امریکای جنوبی، ترکی و آرژانتینی را سرو می کند. مسافرین تور آنتالیا که علاقه مکند به غذاهای استیک هستند میتوانند به این رستوران سرتور آنتالیا اسفند 96 بزنند. این رستوران از لحاظ قیمت غذاهای متوسط و مناسب است و همچنین امکاناتی نظیر صندلی چرخ دار و محیط پذیرایی رو باز را برای مهمانان عزیز فراهم نموده است.

مسافرین عزیز تور آنتالیا زمستان 96 می توانند از ساعت 11 تا تور آنتالیا بهار 97  22 شب برای تور آنتالیا دی 96 سرو غذا به رستوران مراجعه نمایند.تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97

 

 رستوران استیک هوس آنتالیا

 

رستوران استیک هوس آنتالیا

 

حمام رومی های آنتالیا


حمام رومی های آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از تور آنتالیا نوروز 97 شهرهای توریست پذیر تور آنتالیا بهار 97 کشور ترکیه است تور آنتالیا بهمن 96 که به دلیل آثار تاریخی تور آنتالیا زمستان 96 دیدنی بسیاری که دارد هر ساله میزبان توریست های بسیاری است. یکی از این آثار باستانی حمام رومی ها می باشد تور آنتالیا اسفند 96 که در شرق آنتالیا  در منطقه سیده دش قرار دارد. 

آرامشی که در این منطقه حاکم است بسیار دلپذیر می باشد، در کنار این ها سواحل تور آنتالیا فروردین 97 ماسه ای و زیبای آن تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97 نیز مثال زدنی است. مسافرین عزیز تور آنتالیا می توانند به همراه خانواده سفری دلپذیر را در این منطقه تجربه کنند.قیمت تور آنتالیا

 

 

حمام رومی های آنتالیا

 

حمام رومی های آنتالیا

 

رستوران کایسون سوشی


رستوران کایسون سوشی

یکی تور آنتالیا نوروز 97 از رستوران های لوکس آنتالیا، رستوران کایسون سوشی می باشد تور آنتالیا اسفند 96 که با سرو غذاهای آسیایی، دریایی و چینی پذیرای مسافرین تور آنتالیا می باشد. چیدمان و معماری این قیمت تور آنتالیا رستوران شیک و مدرن تور آنتالیا زمستان 96 می باشد. از امکانات تور آنتالیا دی 96 این رستوران می توان به تلویزیون، رزرواسیون خوب، صندلی چرخدار مخصوص افراد کم توان و ... اشاره کرد.

آنتالیا یکی تور آنتالیا بهمن 96 از شهرهای زیبای ترکیه می باشد که در کنار دریای تور آنتالیا بهار 97 مدیترانه واقع شده است که انواع رستوران های لوکس و با کیفیت بالا در آن قرار دگرفته است به مسافرین عزیز پیشنهاد می گردد از این رستوران دیدن کنند و در کنار خانواده تجربه ای ناب کسب کنند.تور آنتالیا تعطیلات فروردین 97

 

 

رستوران کایسون سوشی

 

رستوران کایسون سوشی