جزیره نارگیل در پوکت تایلند


 

جزیره نارگیل پوکت واقع در شرق جزایر پوکت یکی از بهترین دیدنی های پوکت است که با قایق سواری 15 دقیقه ای می توان به این جزیره رسید.اکثر مردم این جزایر به ماهی گیری اشتغال دارند . مسافران تور لحظه آخری تایلند  می توانند در مهمان خانه های موجود در این جزیره اقامت کنند و با قایق های اجاره ای مردمان آنجا، به دریا بروند و ماهی گیری کنند. در جزیره نارگیل سوئیت های بزرگ و ویلا با امکانات مبلمان و استخر و رستوران در تور تایلند اسفند 95 وجود دارد و دوچرخه به صورت رایگان و قایق های پارویی اسکیموها به صورت اجاره ای داده می شود.

تور تایلند از شیراز

هتل سان شاین ویستا پاتایا تایلند


 

هتل سان شاین ویستا پاتایا تایلند واقع در قلب شهر پاتایا با آپارتمان های فول سرویس بزرگ خود که راحتی یک خانه اختصاصی و امنیت و خدمات خاص هتلی را یکجا دارد ،به یکی از هتلهای پرطرفدار میهمانان تبدیل شده است. تمامی آپارتمان ها از تراس اختصاصی و تجهیزات استاندارد هتل ها برخوردار بوده و استودیوهای اداری شامل آشپزخانه و ناهار خوری نیز می باشند. از امکانات رفاهی این هتل 3 ستاره در تور تایلند بهمن 95 می توان به مرکز بدنسازی،صرافی, رستوران که انواع خوراکهای تایلندی و غربی را سرو می کند و تریا استخر پشت بام اشاره داشت که مکان مناسبی برای رفع خستگی و لذت بردن از چشم انداز باشکوه دریا و خلیج پاتایا به شمار می رود. محیط آرام هتل سان شاین ویستا و نزدیک بودن به ساحل پاتایا تضمین کننده تعطیلاتی آرامش بخش، برای میهمانان تور تایلند خواهد بود.

هتل سان شاین ویستا ، محل ایده آلی جهت برگزاری تمامی مراسم ها از بزرگ تا کوچک ، رویدادهای فرهنگی، فعالیت های ویژه ی اداری و کنفرانس ها به شمار می رود. یک مسئول تدارکات، به میهمانان در رفع مایحتاج برگزاری مراسم خود یاری می رساند. کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین تور تایلند از اصفهان  می باشند.

 

 

 

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک تایلند


 

 

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک تایلند

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک تایلند در منطقه تجاری مرکز شهر بانکوک واقع و در خیابان Petchburi و در مجاورت پاساژ Platinum و بازار Panthip Plaza بوده و همچنین به مراکز خرید دیگری از قبیل Siam Paragon ، سیام اسکوئر و ایستگاه قطار هوایی نزدیک می باشد تا بدین ترتیب گشت و گذار میهمانان در شهر آسان گردد. این هتل 4 ستاره اقامت راحتی را به همراه خدمات ماساژ درمانی و دسترسی راحت به شاهراه های ارتباطی به میهمانان تور تایلند ارائه می دهد. میهمانان می توانند با ورزش در سالن تناسب اندام هتل تجدید نیرو کرده و از جکوزی، اتاق بخار و استخر روباز مختص بزرگسالان و کودکان استفاده نمایند.3 رستوران و تریا هتل نیز در اختیار علاقه مندان قراردارد.

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک دارای اتاق های استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت ، اتاق پاک و بدون سیگار و اتاق های ضد صدا می باشد که سوئیت های هتل بزرگ بوده و از اتاق خواب و نشیمن مجزا تشکیل شده اند. از امکانات سوئیت ها در تور تایلند دی 95 می توان به دستگاه فکس، آشپزخانه کوچک و نظافت اشاره کرد.این هتل 4 ستاره ، محل ایده آلی جهت برگزاری تمامی مراسم ها از بزرگ تا کوچک ، رویدادهای فرهنگی، فعالیت های ویژه ی اداری و کنفرانس ها به شمار می رود. میهمانان می توانند از فروشگاه موجود در هتل سوئیت گرند دیاموند ، برای دوستان و اعضای خانواده خود، سوغاتی های جالب خریداری کنند.

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک تایلند

 

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک تایلند

هتل پلازا آسنی بانکوک تایلند


هتل پلازا آسنی بانکوک تایلند از هتلهای پنج ستاره و سلطنتی بانکوک می باشد که در قسمت مرکزی شهر در منطقه پاتوموا قرار دارد.این هتل لوکس و زیبا در فاصله چند قدمی از فروشگاههای معروف بانکوک قرار دارد و از شلوغی خیابان های شهر به دور است و با فاصله کمی که از ایستگاه ترن سریع السیر دارد مسافران تور تایلند از سهولت رفت و آمد به مراکز گردشگری , تفریحی و خرید برخوردار هستند.امکانات رفاهی و تفریحی این هتل شامل استخر تایلندی، سالن اسکواش، سالن ورزش، آبگرم با سرویس کامل با کمک درمانگران ماهر می باشد که باعث شهرت این هتل شده است.  5 رستوران در این هتل وجود دارد که گردشگران نباید غذاهای بین المللی، چینی، فرانسوی و تایوانی این رستورانها را از دست بدهند.

سایر امکانات اتاقهای هتل پلازا آسنی در تور تایلند 95  :

تهویه مطبوع , تلویزیون با کانال های ماهواره ای , پخش دی وی دی, یخچال و قهوه , چای ساز , دوش, حمام و دسترسی به اینترنت بی سیم همراه با چند خط تلفن ,اینترنت رایگان Wi-Fi  و....

 

 

 

هتل ارگ مشهد


هتل ارگ مشهد

هتل ارگ مشهد

این هتل دو ستاره مشهد که در خیابان امام رضا واقع شده است تا حرم مطهر فاصله کمی دارد و از سال نود افتتاح گردید.هتل دارای هشت طبقه با زیر زمین است و در زمینی به مساحت 626 متر مربع است هتل به صورت فول برد همراه با صبحانه -ناهار و شام از میهمانان پذیرایی میکند و به صورت بوفه است