هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در منطقه بی اغلو و در فاصله 10 دقیقه میدان تقسیم  واقع شده است. مرکز خرید نشان تاشی, عثمان بی, خیابان استقلال در نزدیکی و قصر دولماباهچه و مرکز تجاری جواهر در 22 کیلومتری و بازار بزرگ در 3 کیلومتری هتل قرار دارند تا مسافرین محترم تور استانبول راحت به گشت و گذار و خرید بپردازند. هتل دارای  127 اتاق استاندارد و سوئیت  می باشد و سرویس دهی هتل به صورت BB است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 200 و تا فرودگاه سابیها 50 کیلومتر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید.

هتل کارتون استانبول

اتاق هتل کارتون استانبول

هتل گرند گولسوی استانبول

هتل گرند گولسوی استانبول

هتل گرند گولسوی یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در منطقه فاتح, محله شهرزاد باشی استانبول آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. هتل دارای 1466 اتاق یک و دو تخته, اتاق دلوکس و کینگ سوئیت می باشد. فاصله ایستگاه تراموا آکسارای تا هتل 10 دقیقه, فاصله بازار بزرگ 155 دقیقه, فاصله مرکز خرید نشان تاشی و میدان تقسیم 15 دقیقه, فاصله مسجد فاتح 2 کیلومتر, فاصله فرودگاه آتاتورک 19 کیلومتر و فاصله فرودگاه سابیها 52 کیلومتر می باشد. هتل گرند گولسوی دارای 1 رستوران, 1 کافه, استخر, سونا, جکوزی, باشگاه بدنسازی, حمام ترکی, اتاق ماساژ و ... می باشد. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل گرند گولسوی استانبول

اتاق هتل گرند گولسوی استانبول

هتل مارینم استانبول

هتل مارینم استانبول

هتل مارینم استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد, با 70 اتاق یک تخته, دو و سه تخته و سوئیت در منطقه فاتح آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. این هتل در مجاورت بازار بزرگ, مسجد کبود, کاخ توپکاپی و در نزدیکی میدان تقسیم و مرکز خرید لوکس و پرجمعیت نشان تاشی قرار دارد, فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 211 و تا فرودگاه سابیها 50 کیلومتر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم خواد شد تا سفر خوشی را  تجربه کنید و لذت ببرید.

هتل مارینم استانبول

اتاق هتل مارینم استانبول

رستوران هتل مارینم استانبول

هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در قسمت تاریخی و قدیمی این شهر زیبا قرار دارد. هتل به  ایستگاه حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس نیز نزدیک است. این هتل با دکوراسیون داخلی ساده اما زیبا و در عین حال شیک سعی در جلب نظر شما مسافران تور استانبول دارد. هتل دارای 288 اتاق است که امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت،  مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان و ... را دارا می باشند. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی خوش طعم را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به کافه، اجاره ماشین، خشکشویی ، خدمات نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد. 

هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس استانبول

هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول

هتل 3 ستاره آلفا استانبول در قسمت قدیمی شهر استانبول قرار دارد. فاصله هتل از فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر است. این هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه می دهد. هتل در نزدیکی ایستگاه های تراموا و مترو قرار دارد. هتل دارای 400 اتاق از انواع استاندارد و خانوادگی است که به شما مسافران تور استانبول امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت،‌ تهویه مطبوع و تلفن را ارائه  می دهند. رستوران هتل صبحانه را به سبک بوفه و در دیگر وعده های غذایی به صورت منوی انتخابی است . هم چنین هتل دارای یک کافه است که انواع نوشیذنی های سرد و گرم را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به کرایه اتومبیل،‌ صرافی، خدمات تور،‌ اسنک بار، روم سرویس و ... اشاره کرد.

هتل آلفا استانبول

هتل آلفا استانبول